NetCloud leverer hardware, installation og monitorering af virksomhedens netværk, for en fast ydelse med alle udgifter inkluderet i prisen.
Med Network as a Service sikrer I, at I kan holde fokus på forretningen, og at jeres budget ikke løber løbsk. Uanset om I er en lille eller stor organisation, vil I altid have en professionel netværksservice til alle jeres brugere. Vi tager os af netværket, så I kan fokusere på kerneydelsen.
Servicepakker
NetCloud leverer en samlet pakke, som sikrer, at alle elementer i NetCloud-Supportnetværket er dækket ind.
I vores basis ydelse er følgende inkluderet:
- Fri remote support samt konfigurationsændringer på NetCloud leverede services (8/5/NBD)
- 24/7 overvågning og alarmering via mail eller SMS
- Kapacitetsrapportering og planlægning
- Årlig gennemgang af konfiguration samt anbefalinger til applikationsprioritering
- Firmware-opdateringer i faste ugentlige servicevinduer
- Håndtering af hardwarefejl og -udskiftning (RMA)
- Konfigurationsbackup
- Web-indholdsfiltrering
Hvorfor Netcloud?
Udover vores basisydelse, findes der mulighed for særligt kundetilpassede ydelser som udvidet åbningstid, rapporter og funktionalitet. Formålet med at vælge Managed Network as a Service fra NetCloud kan både være baseret i ønsket om et kompetenceløft, økonomisk overskuelighed eller simpelthen at holde fokus på egen forretning.
Hav adgang til den rette kompetence
Ofte er et netværk en ”levende installation”, hvor behovene løbende ændrer sig. At opretholde den interne kompetence på alle områder af netværk (kablet, trådløst, sikkerhed og IT standarder) kan være en udfordring. Særligt hvis I ikke selv har dedikerede netværksfolk i organisationen.
Undgå udfordringer med etablering
Som en del af Network as a Service, påtager NetCloud sig gerne udrulning og installation af netværket. Det gælder både logistikken omkring fysisk udstyr, tilslutning af lokationer, kontakt til internetleverandører og formidlingen til jeres brugere. Så I kan holde fokus på jeres kernekompetencer, så skal vi nok klare resten.
Service er single-point-of-contact
Uanset typen af spørgsmål, fejlfinding eller ændring skal I kun kontakte ét supportcenter!
Hos Netcloud kan vi centralt tilgå udstyr, foretage fejlfinding og fremsende nyt udstyr til jer. I skal ikke bekymre jer om tidsforbruget, garanti eller leverandørkontakt i øvrigt. Det hele ordnes via et samlet kontaktpunkt hos os. Det er Network as a Service gjort helt nemt.
Vil du vide mere om Network as a Service?
Kontakt Brian, han kan fortælle dig mere om Network as a Service.